Kempo Blog

Utam a harcművésszé válás adrenalindús és izzadságszagú ösvényein.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Újra

2010.06.20. 16:07 | david.d | Szólj hozzá!

Egy közepesen nehéz vizsgaidőszak és egy kellemetlen betegség után a hét elején visszatértem a kempo edzésre. Kaptam is az oltást, hogy hol voltam, úgyhogy a visszarázódás nem csak fizikailag volt nehéz :). Egyelőre csak az erőnléti részét csináltam, ill. voltam többször futni az elmúlt két hétben, hogy összeszedjem magam. A betegségnek és az edzések hiányának tudható be az is, hogy 68ról 64 kilóra fogytam vissza, sajnos a zsir mellett izmot is veszitve. 

Tegnap este Székesfehérváron volt a csapat egy része, az ottani kempo klub rendezett egy kempo gálát, a szabályok hasonlóak voltak a ketrecharchoz, 30mpes földharc limittel és 10oz-s kesztyűkkel. Bakti Ádám és Ács Laci között zajlott a fő mérkőzés, ahol sajnos Ádám végül kikapott, de nagyon keményen végignyomta az 5x3 percet, és a végsőkig kitartott.

Remélem a nyaralások kivételével mostmár lent tudok lenni az edzéseken, és szeptemberre jó formában kezdhetjük majd el a versenyre járást.

Július elején lehet egyébként megnézni a kempo gálát a DigiSporton. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mydearkempo.blog.hu/api/trackback/id/tr952095837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása