Kempo Blog

Utam a harcművésszé válás adrenalindús és izzadságszagú ösvényein.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Blog Indulás

2010.04.14. 14:18 | david.d | Szólj hozzá!

Körülbelül most fél éve, hogy Andris tanácsára először lementem a Deák tér közelében lévő kis pincébe. Már akkor megfogott ez a családias, fightclub-szerű hangulat, amit a környezet árasztott. Ugyan még nem értettem, mit keres a piros pizsamás, szakállas kisöreg a falon, az első egy óra után már komolyan vettem ezt a sportot. Visszagondolva, hogy akkor mit gondoltam az erőnlétemről, és most hogyan látom a csupán 6 hónappal fiatalabb önmagamat: puhapöcs. Persze van még bőven hova fejlődni, de ti is tudjátok, az elején a fejlődés ugrásszerű, majd mikor az állóképességed és technikád elér egy bizonyos szintet, erősen kell küzdened csöppnyi fejlődés érdekében is.

Nincs tapaszatatom más kempo edzésekkel kapcsolatban, a küzdősportokkal való összes kapcsolatom is általános iskolába vezethető vissza, mikor Gyulán Taekwon Do edzésre jártunk a barátaimmal. Talán egy év volt mindössze, de azt kell mondjam, a kempo mentalitása és harcmodora egy hét után jobban magába szívott, mint ahogyan a twdnak azalatt az idő alatt sikerült.

De térjünk vissza a közelmúltra... Decemberben, két hónap után a mesterünk, Gábor elérkezettnek látta, hogy Andris és én letegyük a citromöves vizsgánkat. Akkor még nem igazán tudtuk, mire is kell számítanunk, a vizsgaanyagot kicsit foghíjasan ugyan, de megtanultuk, a katát begyakoroltuk (kata-formagyakorlat), és a megadott időben megjelentünk a Rákóczi úti Sporttemplomban. Ami ezután következett: kb 3 óra kíméletlen hajtás, amit köszönhetően a Gábor által tartott gyilkos erőnléti edzéseknek, egészen jól sikerült abszolválni. Bár citrom övre senkit sem buktatnak meg, úgy érzem megdolgoztunk érte tisztességesen. Janó és Imi is velünk vizsgáztak, ők narancsra, és a következő edzésen Imi átadta nekem, Janó pedig Andrisnak az övét. Bevallom, valami egész nagyszerű érzés fogott el mikor felkötöttem... tudom, mondhatnátok hogy egy junior kupán minden 8 éves citrom övben rohangál, de kit érdekel? Itt még nincs vége! :)

A blogot azért indítottam, hogy dokumentáljam az edzéseinket, úgy, hogy mások számára is, és majd a későbbiekben is elérhető legyen. Persze ki tudja, ki fog még kedvet kapni ezeket a sorokat olvasva egy kis kempozáshoz?

Jelenleg a zöld öves vizsgára készülünk, Gábor hozzájárulásával a FILA-grappling OB-n szerzett ezüstérem kiváltotta a narancs vizsgám, így egy kis időt is megtakarítva haladhatok tovább, edzhetek és gyakorolhatok, hogy egyszer nekem is azt mondja valaki: "Sensei".

Címkék: indulás vizsga kempo grappling

A bejegyzés trackback címe:

https://mydearkempo.blog.hu/api/trackback/id/tr321920643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása