Kempo Blog

Utam a harcművésszé válás adrenalindús és izzadságszagú ösvényein.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.04.26 Hétfő

2010.04.27. 08:24 | david.d | Szólj hozzá!

Ezt nevezem edzésnek! Lehet, hogy csak a vasárnapi vizsga utáni fáradtság volt bennem, de rendesen kivoltam a végére. Miután gyorsan összeírta Gábor a Baranya Kupa és a Grappling csapatverseny indulóit, jött a bemelegítés, erőnlét, nyújtás, zenére kiütögetések, (egyenes, horog, alkarvédések) az első egy órából ennyire emlékszem...

A második órát végigbunyóztuk/földharcoltuk, a lábszár- és lábfejvédőben lényegesen bátrabban rúgok, mint nélküle, de ezt az állóharcot még nem árt fényeznem, ha kezdeni akarok vele valamit. A fejemet érő ütéseket kezdem lassan megszokni, kaptam párat Andrástól és Janótól is. Ki kellene alakítanom valami "magatartást" magamnak a verekedéshez, egyelőre a három mozdulatból álló (ütütrúg) kombinációknál megáll a tudomány, és a védekezésem olyan mint egy vak öregasszonynak.

A földharccal még mindig jobban boldogulok, és emiatt szívesebben is csinálom, remélem a versenyeken is sikerül majd összeszedjünk pár érmet csapatban is, és Pécsen is egyéniben.

*  *  *

A vizsgákról még annyit, bár páran nem jöttek tegnap edzésre, de ki-kinek tudta, odaadta az előző övét. Én vettem egy zöldet Iminek, tőle kaptam a citrom övem decemberben. Ő a narancsot odaadta Andrásnak, én megkaptam Sz. Attitól a régi zöld övét, ő vett egy lilát magának, és hozott egy zöldet T. Ádámnak is. A citromomat (amin még Jitsu-s vér is van!!! :D ) odaadtam volna Bencének, de nem volt ott...
 

* * *

Címkék: hétfő erőnlét övek földharc állóharc

A bejegyzés trackback címe:

https://mydearkempo.blog.hu/api/trackback/id/tr71954699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása