Kempo Blog

Utam a harcművésszé válás adrenalindús és izzadságszagú ösvényein.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.04.16 péntek

2010.04.16. 20:17 | david.d | Szólj hozzá!

 Kicsit késve ugyan, de elkezdtük a mai edzést is, ahová most első alkalommal bringával érkeztem. Ha a hozzá fűzött reményeimet beváltja a kerékpározás, a nyárra való cardio felkészülés egy részét kiváltja majd. Ma letekertem vagy 20 kilómétert keresztül-kasul a városon, dolgozni is azzal voltam, majd elhoztam a frissen hímzett gi-ket (a karate, judo, kempo ruhát így hívják), végül otthon az edzőcuccokat felvéve mentem a Deák térre. Ennek köszönhetően a vádlimban enyhe izomláz volt, és kicsit ki is fáradtam.

Bemelegítéssel kezdtük, a szokásos kar-, láb-, csípő-, törzs-, nyakkörzések, egy kis futás, sasszé, kiütögetés, tapsra hasravetődés, guggolásból felugrás, hátraesés és kéznélkül felállás. Utána erősítettünk, a szokásostól ez sem tért el, fekvő+négyütemű, felülések, hullámfekvő, pók és rákjárás, párban talicskázás, a másik kiemelése, bakugrás, lábközött átkúszás, majd 5 fekvő, ezt ötször, majd csere...

Utána kombinációkat ütöttünk és rúgtunk, B. Ádám kedvencei ezek (amennyire észrevettem), és egészen hatásos 3-4 elemes támadásokat tud összerakni.

1. Balegyenes fejre, jobbegyenes testre, majd balhorog fejre.

2. Balegyenes, jobbegyenes, de nem húzod vissza a kezed, keresztbe átfogsz az ellenfeled fejére és testre megy a térdrúgás.

3. Megint bal-jobb egyenessel indítasz, de a jobbos lendületével meg egy jobblábas combos is, a lábad nem húzod egészen vissza, belépsz mellé és ballal megy testre a térdrúgás. Tetszett :D Ezzel asszem le lehet darálni egy felkészületlenebb ellenfelet.

A végén kicsit fightoltunk, Andrissal nem szívesen verekszem, a maga 90 kilójával és 195 centijével egyelőre nem éppen ideális ellenfél. B. Ádámmal már inkább, annyira őrülten nem magas, és elég jól kontrollálja a mozgását ahhoz, hogy ne okozzon véletlenül sem sérülést.

Ugyan már vége volt az edzésnek, 15 percet T. Ádámmal ráhúztunk és gialsóban és pólóban földharcoltunk egy kicsit. Persze ő sem az én súlycsoportom, de technikailag talán vele tudok a legjobban fejlődni, ha látja, hogy valami értelmes fogást akarok csinálni, egy darabig hagyja, és nem arra megy, hogy megmutassa, ő az erősebb.

Hát nem gyengén kimerülve értem haza, így a bringázással kombinálva azt hiszem elég volt mára a mozgásból... 

Címkék: péntek bringa kempo erőnlét kombinációk grappling földharc

A bejegyzés trackback címe:

https://mydearkempo.blog.hu/api/trackback/id/tr831927755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása